piątek, 5 listopada 2010

ISTOTA PAŃSTWA- ATC na wymianę


hej dziewczynki
a co powiecie na wymianę ATC poszczególnych państw?

1. Francja
2. Włochy
3. Polska
4. Wielka Brytania
5. Egipt
6. Chiny
7. Indie
8. Irak
9. Etiopia
10. Państwo do wyboru....


termin oddania prac: od 15 listopada do 15 grudnia;)
termin zgłaszania się : od teraz....:)

zasady: każdy robi 10 ATC, temat dowolny.... musi kojarzyć się z danym państwem.
Opis podobny jak w ostatniej wymianie.
ilość osób:  10...Wink

zasady:
- należy zgłosić na moim blogu uczestnictwo pod tematem.
- wymiana odbywa się wyłącznie na forum z udziałem tylko członków forum;
- Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest prowadzenie aktywnego craftowego bloga (scrap, decupage, haft itd.) bądź aktywna galeria na forum.
- wysyłka do 15 grudnia (tj.środa).
- zgłaszać się można w zasadzie do samego 14.12, byle by wysłać do 15.


gotowe prace przesłac nalezy do mnie na PW (poglądowo, mogą być wszystkie naraz).
-Zdjęć nie wolno publikować do czasu, aż ostatnia uczestniczka dostanie swoje ATC.

W kopercie wysyłamy tez kopertę zwrotną i znaczek.

zapraszam:) do zgłaszania się

Pomysł zaczerpnęłam z forum: http://scrappassion.mojeforum.net/temat-vt3906.html od Linaewen

Zasady skopiowane od Linaewen za jej zgodą

4 komentarze:

cyga pisze...

dziękuję za odgrzebanie mojej galerii z czeluści, zastanawiam się jak mnie tam odnalazłaś?Nic nie wstawiałam od 2009 r,
pozdrawiam

Anae pisze...

Dodałam Cię na moją listę ciekawych polskich blogów:) Wpadnij czasem do mnie

cyga pisze...

Dziękuję bardzo,nie omieszkam wpaść
Pozdrawiam

Barb Słomińska - Mucia pisze...

czy tutaj jeszcze raz sie zapisać na ATC? bo jakos nie jasno napisalas na forum..

jakby co to ja :)

Gra